søndag den 23. december 2012

Lillejuleaften









Lillejuleaftensdag har vi brugt på at få den sidste konfekt og de sidste gaver færdige. Vi har taget den med ro, og det har været rart - og tiltrængt. Meningen var ellers, at vi skulle have haft et par venner på besøg, men udenfor raser snestormen, og den satte en stopper for disse planer. Det gør nu heller ikke noget. For vi har vist brug for at komme helt ned i gear denne jul.

I morgen fejrer vi juleaften i mine forældres hjem sammen med hele min familie. Mine forældre bor heldigvis ikke så langt herfra, og vi kan derfor sove i vores eget hus. Anden juledag har vi også et familiearrangement, men ellers har vi absolut ingen planer. Vi har nemlig besluttet os for at tage een dag ad gangen og at have så meget tid hjemme som muligt - og jeg glæder mig til at have dagene for os selv. 

Juletræet og adventskransen er tændt, der er ild i pejsen og uden for raser snestormen stadig. Kattene ligger foran varmen, og Lara slår glædesfyldt koldbøtter i sofaen, mens hun synger julesange. Kan det blive meget bedre? Ikke i min verden. 

Jeg håber, at I alle får en dejlig jul - og at julefreden også kommer til at opleves hos jer. 





11 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul til dig og din familie også :-)
    Sikke nogle dejlige billeder!

    SvarSlet
  2. Glædelig jul til dig Anna og din familie. Sikke nogle smukke billeder, helt eventyragtigt!

    SvarSlet
  3. Dejligt med et juletræ der bliver tændt før tid :) Det bør man gør noget mere :)

    SvarSlet
  4. Så fintt der er pyntet op hos dig... hav en rigtig god jul : ) ...og pas på silkepapiret ikke brænder i adventskransen!
    : )

    SvarSlet
  5. Elsker dine stemningsfulde billeder

    SvarSlet
  6. Ønsker også dig og din familie en glædelig jul.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. Rigtig glædelig jul til dig Anna og til din familie, jeg forstå jeres valg så godt, bare nyde det nye hus, familien, roen, det hele, vi vælger at gøre det samme.

    SvarSlet
  8. Smukke billeder - og hvor lyder det som om, at I har lagt en god plan! Nyd ferien og ha' en skøn jul. Knus Maria

    SvarSlet
  9. Smukke billeder fra Jeres julehjem - og smukt, smukt juletræ!

    Ønsker Jer en rigtigt glædelig jul. Her står den også på hygge hjemme hele julen - bortset fra grillaften hos nogle venner i morgen ;) Det er godt at komme ned i gear og bare være sammen :)

    Kram

    SvarSlet
  10. HA HA HA HA HA - koldbøtter og julesange i sofaen er da TOPPEN!!!!! Glædelig Jul!!

    SvarSlet